Додаток 5

                                                                                                                                                                   до рішення  51 сесії  Спичинецької

                                                                                                                                                                   сільської ради 7 скликання

                                                                                                                                              від « 29 »  червня  2018р.

                                                                                                                                                                  

АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК 

З РЕАЛІЗАЦІЇ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПІДАКЦИЗНИХ ТОВАРІВ

 

                    1. Платники податку

                    Платниками податку є юридичні та фізичні особи-підприємці, які здійснюють реалізацію через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного.

 

                    2. Об’єкт оподаткування

                    Об’єктом оподаткування є операції з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного, автомобілів легкових, кузовів до них, причепів та напівпричепів, мотоциклів, транспортних засобів, призначених для перевезення 10 осіб і більше, транспортних засобів для перевезення вантажів;

                    3. База оподаткування

                    Базою оподаткування є вартість (з податком на додану вартість) пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного, що реалізуються через роздрібну торговельну мережу.

 

                    4. Ставка податку

                    Ставка податку встановлюється з 01 січня 2019 року у розмірі п’яти відсотків від вартості (з податком на додану вартість) пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного,що реалізуються через роздрібну торговельну мережу.

                    5. Податковий період

                    Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю.

                    Датою виникнення податкових зобов’язань щодо реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів,  тютюну  та   промислових    замінників    тютюну,   нафтопродуктів,

скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив,  палива  моторного  альтернативного  є  дата здійснення розрахункової

операції, відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а у  разі реалізації товарів фізичними особами-підприємцями, які сплачують єдиний податок є дата надходження оплати за проданий товар.

 

                    6. Порядок сплати податку

                    Податок сплачується за місцем  здійснення  операції з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного і зараховується до сільського бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

                    7. Строк сплати податку

                    Суми податку перераховуються до сільського бюджету суб'єктами господарювання , які здійснюють реалізацію через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації за місячний податковий період.

 

                    Інші питання щодо адміністрування акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, вирішуються відповідно до норм, встановлених Податковим кодексом України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення 51 сесії Спичинецької

сільської ради 7 скликання

від «29 »  червня 2018р.

 

 

1.Встановити  ставки  єдиного  податку  для  фізичних  осіб підприємців які  здійснюють господарську діяльність в  залежності  від  виду  діяльності передбаченого КВЕД-2010 ,  діяльність  яких  підпадає  під  дію  статті 291 Податкового кодексу України, з розрахунку на календарний місяць в таких розмірах:

 

 

п/п

 

 

Група

плат

ників

єдино

го подат

ку

 

 

КВЕД

 

 

 

Вид діяльності

 

Ставки

Єдиного

податку

 

 

 

1

 

Фізичні  особи  -  підприємці,  які  не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж  товарів  з  торговельних  місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання  побутових  послуг  населенню  і обсяг доходу   яких   протягом   календарного  року  не  перевищує 300 000 гривень;

 

У відсотках( фіксовані ставки до

розміру одного прожиткового мінімуму  для працездатних осіб , встановленого законом  на 1 січня податкового звітного року)

 

1.

1

01.61

Допоміжна діяльність у рослинництві

10%

 

2.

1

01.62

Допоміжна діяльність у тваринництві

10%

 

3.

1

02.40

Надання допоміжних послуг у лісовому господарстві

10%

 

4.

1

13.92

Виробництво готових текстильних виробів, крім одягу

10%

 

5.

1

14.13

Виробництво іншого верхнього одягу

10%

 

6.

1

14.14

Виробництво спіднього одягу

10%

 

7.

1

14.19

Виробництво іншого одягу й  аксесуарів

10%

 

8.

1

15.20

Виробництво взуття

10%

 

9.

1

43.32

 

Установлення столярних виробів

10%

 

10.

1

45.20

Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

10%

 

11.

1

47.81

Роздрібна торгівля з лотків і на ринках харчовими продуктами, напоями татютюновими виробами

10%

 

12.

1

47.82

Роздрібна торгівля з лотків і на ринках текстильними виробами, одягом і взуттям

10%

 

13.

1

47.89

Роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами

10%

 

14.

1

95.23

Ремонт взуття та шкіряних виробів

5%

 

15.

1

95.11

Ремонт комп'ютерів і периферійного устатковання

5%

 

16.

1

95.12

Ремонт обладнання зв'язку(Включає ремонт мобільних телефонів)

5%

 

17.

1

95.21

Ремонт електронної апаратури побутового призначення для приймання, запису, відтворення звуку та зображення

5%

 

18.

1

95.22

Ремонт побутових приладів, домашнього та садового обладнання

5%

 

19.

1

95.25

Ремонт годинників і ювелірних виробів

5%

 

20.

1

95.29

Ремонт інших побутових виробів і предметів особистого вжитку

5%

 

21.

1

13.30

Оздоблення текстильних виробів

10%

 

22.

1

81.21

Загальне прибирання будинків

 

5%

 

23.

1

74.20

Діяльність у сфері фотографії

5%

 

24.

1

96.01

Прання та хімчистка текстильних і хутряних виробів

 

5%

 

25

1

96.02

Надання послуг перукарнями та салонами краси

8%

 

26.

1

96.03

Організування поховань і надання суміжних послуг

5%

 

 

2

 

Фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових,платникам єдиного податку та/або населенню,виробництво та/або продаж товарів,діяльність у сфері  ресторанного господарства за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

-не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах,одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1500000 грн.

У відсотках (фіксовані ставки до розміру мінімальної заробітної плати  встановленої законом на на1січня податкового  року звітного року)

 

27.

2

01.11

Допоміжна діяльність у рослинництві

10%

 

28.

2

01.12

Вирощування рису

10%

 

29.

2

01.13

Вирощування овочів та баштанних культур, коренеплодів та бульбоплодів

10%

 

30.

2

01.15

Вирощування тютюну

10%

 

31.

2

01.16

Вирощування прядивних культур

10%

 

32.

2

01.19

Вирощування інших однорічних і дворічних культур

10%

 

33.

2

01.21

Вирощування винограду

10%

 

34.

 

01.24

Вирощування зерняткових та кісточкових фруктів

10%

 

35.

2

01.25

Вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев та чагарників

10%

 

36.

2

01.28

Вирощування пряних, ароматичних та лікарських культур

10%

 

37.

2

01.63

Післяурожайна діяльність

10%

 

38.

2

01.64

Оброблення насіння для відтворення

10%

 

39.

2

01.49

Розведення інших тварин

10%

 

40.

2

01.46

Розведення свиней

10%

 

41.

2

01.47

Розведення свійської птиці

10%

 

42.

2

03.22

Прісноводне рибництво (аквакультура)

10%

 

43.

2

01.50

Змішане сільське господарство

10%

 

44.

2

01.61

Допоміжна діяльність у рослинництві

15%

 

45.

2

01.62

Допоміжна діяльність у тваринництві

15%

 

46.

2

02.40

Надання допоміжних послуг у лісовому господарстві

15%

 

47.

2

03.12

Прісноводне рибальство

10%

 

49.

2

10.61

Виробництво продуктів борошномельно-круп’яної промисловості

10%

 

50.

2

13.92

Виробництво готових текстильних виробів, крім одягу

15%

 

51.

2

14.13

Виробництво іншого верхнього одягу

15%

 

52.

2

14.14

Виробництво спіднього одягу

15%

 

53.

2

14.19

Виробництво іншого одягу й  аксесуарів

15%

 

54.

2

15.20

Виробництво взуття

15%

 

55.

2

16.10

Лісопильне та стругальне виробництво

15%

 

56.

2

16.22

Виробництво щитового паркету

10%

 

57.

2

16.23

Виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій  і столярних виробів

10%

 

58.

2

23.61

Виготовленнявиробів із бетону для будівництва

10%

 

59.

2

43.91

Покрівельні роботи

10%

 

60.

2

23.69

Виробництво інших виробів із бетону, гіпсу та цементу

10%

 

61.

2

23.70

Різання, оброблення та оздобленнядекоративного та будівельного каменю

10%

 

62.

2

25.12

Виробництво металевих дверей і вікон

15%

 

63.

2

43.32

 

Установлення столярних виробів (Включає монтаж (установлення)  металевих вікон, дверей, воріт  власного виробництва.)

15%

 

64.

2

33.12

Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення

12%

 

65.

2

33.19

Ремонт і технічне обслуговування інших машин і устатковання

12%

 

66.

2

33.20

Установлення та монтаж машин і устатковання

12%

 

67.

2

95.22

Ремонт побутових приладів, домашнього та садового обладнання

12%

 

68.

2

31.09

Виробництво інших меблів

10%

 

69.

2

95.24

Ремонтмеблів і домашнього начиння

10%

 

70.

2

32.91

Виробництво мітел і щіток

5%

 

71.

2

22.19

Виробництво інших ґумових виробів

5%

 

72.

2

36.00

Забір, очищення та постачання води

15%

 

73.

2

41.20

Будівництво житлових і нежитлових будівель

20%

 

74.

2

42.21

Будівництво трубопроводів

20%

 

75.

2

43.21

Електромонтажні роботи

15%

 

76.

2

43.31

Штукатурні роботи

15%

 

77.

2

43.34

Малярні роботи та скління

15%

 

78.

2

45.11

Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами

20%

 

79.

2

45.20

Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

20%

 

80.

2

45.32

Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

20%

 

81.

2

45.40

Торгівля мотоциклами, деталями та приладдям до них, технічне обслуговування та ремонт мотоциклів

20%

 

82.

2

46.11

Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами

20%

 

 

83.

2

46.19

 

Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту

20%

 

84.

2

46.21

Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин

20%

 

85.

2

46.73

Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням

20%

 

86.

2

46.75

Оптова торгівля хімічними продуктами

20%

 

87.

2

46.61

Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням

20%

 

88.

2

46.90

Неспеціалізована оптова торгівля

20%

 

89.

2

47.11

Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами

 

20%

 

90.

2

47.19

Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах

20%

 

91.

2

47.73

Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах

20%

 

92.

2

47.52

Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах

20%

 

93.

2

47.61

Роздрібна торгівля книгами в спеціалізованих магазинах

15%

 

94.

2

47.42

Роздрібна торгівля  телекомунікаційним устаткованням у спеціалізованих магазинах

20%

 

95.

2

47.53

Роздрібна торгівля килимами, килимовими виробами, покриттям для стін і підлоги в спеціалізованих магазинах

20%

 

96.

2

47.64

Роздрібна торгівля спортивним інвентарем у спеціалізованих магазинах

20%

 

97.

2

47.65

Роздрібна торгівля іграми та іграшками в спеціалізованих магазинах

20%

 

98.

2

47.76

Роздрібна торгівля  квітами, рослинами, насінням, добривами, домашніми тваринами та кормами для них у спеціалізованих магазинах

20%

 

99.

2

47.78

Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах

20%

 

100.

2

82.99

Надання інших допоміжних комерційних послуг, не віднесених до інших угруповань(Включає перепродаж стартових пакетів та скретч-карток поповнення рахунку мобільного зв’язку без активації послуги зв’язку.)

10%

 

101.

2

47.79

Роздрібна торгівля уживаними товарами в магазинах

15%

 

102.

 

47.91

Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет

20%

 

103.

2

47.99

Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами

10%

 

104.

2

47.81

Роздрібна торгівля з лотків і на ринках харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами

20%

 

105.

2

47.82

Роздрібна торгівля з лотків і на ринках текстильними виробами, одягом і взуттям

20%

 

106.

2

47.89

Роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами

20%

 

107.

2

 

95.23

Ремонт взуття та шкіряних виробів

10%

 

108.

2

95.11

Ремонт комп'ютерів і периферійного устатковання

10%

 

109.

2

95.21

Ремонт електронної апаратури побутового призначення для приймання, запису, відтворення звуку та зображення

10%

 

110.

2

95.22

Ремонт побутових приладів, домашнього та садового обладнання

10%

 

111.

2

95.25

Ремонт годинників і ювелірних виробів

15%

 

112.

2

95.29

Ремонт інших побутових виробів і предметів особистого вжитку

10%

 

113.

2

13.30

Оздоблення текстильних виробів  особистого вжитку

10%

 

114.

2

95.12

Ремонт обладнання зв'язку(Включає ремонт мобільних телефонів)

10%

 

115.

 

2

55.10

Діяльність готелів і подібних засобів із тимчасового розміщування

10%

 

116.

2

56.29

Інша діяльність із постачання готових страв

15%

 

117.

2

56.21

Постачання готових страв для подій

10%

 

118.

2

49.31

Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення

20%

 

 

119

2

49.32

Надання послуг таксі

15%

 

120.

2

49.39

Інший пасажирський наземний транспорт, не віднесений до інших угруповань

10%

 

121.

2

49.41

Діяльність вантажного автомобільного транспорту

15%

 

122.

2

52.29

Інша допоміжна діяльність у галузі транспорту

15%

 

123.

2

68.20

Надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна(житлові приміщення,загальна площа яких не перевищує 100кв.м.,нежитлові приміщення(споруди,будівлі та/або їх частини,загальна площа яких не перевищує 300 кв.м.

10%

 

124.

2

77.11

Надання в орендуавтомобілів і легкових автотранспортних засобів

10%

 

125.

2

77.12

Надання в орендувантажних автомобілів

10%

 

126.

2

77.31

Надання в орендусільськогосподарських машин і устатковання

15%

 

127.

2

77.33

Надання в орендуофісних машин і устатковання, включаючи комп'ютери

20%

 

128.

2

77.39

Надання в орендуінших машин, устатковання та товарів, не віднесених до інших угруповань

10%

 

129.

2

62.02

Консультування з питань інформатизації

10%

 

130.

2

62.01

Комп'ютерне програмування

15%

 

131.

2

62.03

Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням

15%

 

132.

2

63.11

Оброблення даних, надання послуг із розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність

15%

 

133.

2

73.20

Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки

10%

 

134.

2

02.40

Надання допоміжних послуг у лісовому господарстві

10%

 

135.

2

70.22

Консультування з питань комерційної діяльності й керування

8%

 

136.

2

59.11

Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм

15%

 

137.

2

73.11

Рекламні агентства

15%

 

138.

2

73.12

Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

15%

 

139.

 

71.11

Діяльність у сфері архітектури

15%

 

140.

2

71.12

Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг із технічного консультування в цих сферах

8%

 

141.

2

74.90

Інша професійна, наукова та технічна діяльність, не віднесена до інших угруповань

8%

 

142.

2

74.20

Діяльність у сфері фотографії

8%

 

143.

2

74.30

Надання послуг із перекладу

10%

 

144.

2

59.20

Видання звукозаписів

20%

 

145.

2

63.99

Надання інших інформаційних послуг, не віднесених до інших угруповань

8%

 

146.

2

69.10

Діяльність у сфері права    (Включає надання консультацій щодо судово-правових питань суб'єктами без статусу адвоката.)

20%

 

147.

2

73.12

Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

8%

 

148.

2

74.10

Спеціалізована діяльність із дизайну

8%

 

149.

2

82.30

Організуванняконгресів і торговельних виставок

10%

 

150.

2

82.99

Надання інших допоміжних комерційних послуг, не віднесених до інших угруповань

10%

 

151.

2

85.32

Професійно-технічна освіта

10%

 

152.

2

85.51

Освіта у сфері спорту та відпочинку

10%

 

153.

2

85.52

Освіта у сфері культури

10%

 

154.

2

85.59

Інші види освіти, не віднесені до інших угруповань

10%

 

155.

2

86.21

 

Загальна медична практика

8%

 

156.

2

86.22

Спеціалізована  медична практика

8%

 

157.

2

86.23

Стоматологічна практика

8%

 

158.

2

86.90

Інша діяльність у сфері охорони здоров”я людини

8%

 

159.

2

75.00

Ветеринарна діяльність

10%

 

160.

2

88.10

Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для людей похилого віку та інвалідів

8%

 

161.

2

38.11

Збирання безпечних відходів

10%

 

162.

2

59.11

Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм

10%

 

163.

2

58.29

Видання іншого програмного забезпечення

15%

 

164.

2

58.21

Видання комп'ютерних ігор

15%

 

165.

2

90.01

Театральна та концертна діяльність

10%

 

166.

2

90.03

Індивідуальна мистецька діяльність

10%

 

167.

2

93.12

Діяльність спортивних клубів

10%

 

168.

2

96.01

Прання та хімчистка текстильних і хутряних виробів

10%

 

169.

2

96.02

Надання послуг перукарнями та салонами краси

15%

 

170.

2

96.03.

Організування поховань і надання суміжних послуг

10%

 

171.

2

93.13

Діяльність фітнес-центрів

10%

 

                     

2.Суб»єкти підприємницької діяльності-фізичні особи-платники  єдиного податку першої та другої груп  сплачують єдиний податок  шляхом здійснення авансового внеску   не пізніше  20 числа (включно) поточного  місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити оплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік ), але не більш як до кінця поточного звітного року.

     3.Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.

4.Платники єдиного податку першої та другої груп та платники єдиного податку третьої групи ( фізичні особи-підприємці) які не є платниками податку на додану вартість,  , ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

   5.Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої  та другої групи є календарний рік.

   6.Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

7. Платники  єдиного  податку  першої  групи  подають  до органу державної податкової служби податкову  декларацію  платника єдиного  податку  у  строк,  встановлений  для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні  авансові  внески,  визначені  пунктом  295.1 статті 295 Податкового кодексу України. Така податкова декларація  подається,  якщо  платник  єдиного податку  не  допустив  перевищення  протягом  року  обсягу доходу, визначеного у  пункті  291.4  статті  291  Податкового  Кодексу України,  та/або самостійно  не  перейшов  на  сплату  єдиного податку за ставками, встановленими для платників єдиного  податку  другої  або  третьої групи.

8. Платники   єдиного  податку  другої   групи подають до органу державної податкової служби податкову декларацію платника  єдиного  податку у строки,  встановлені Податковим кодексом України .

9.Податкова декларація  подається  до  органу  державної податкової служби за місцем податкової адреси.

 10.У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

11. У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку.

12.Суб»єкти підприємницької діяльності-фізичні особи зобов»язані у передбачених законом випадках і порядку одержати ліцензію на здійснення певних видів господарської діяльності.

 

 

 

Сільський голова                                  О.Д.Ремарчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Додаток1,2

                                                                                           допроектурішення  51  сесії Спичинецької сільської 7 скликання

                                                                                       ради  29 червня  2018 року  №436

 

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Пільги встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію  з 1 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальні одиниця, на яку поширюється дія рішення ради: Спичинецька сільська рада

 

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування населеного пункту

05

243

523480401

с.Спичинці,с. Васильківці

 

Група платників, категорія/класифікація
будівель та споруд

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання

за рік)

1.Особи які належать до постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЄС, віднесені до 1, 2 категорії згідно з п.1 та 2 ч.1 ст.14 Закону України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» , у власності яких перебувають об’єкти житлової таабо нежитлової нерухомості, в тому числі їх частки. Така пільга застосовується лише для одного об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості на одну особу, згаданої категорії.   

2.Інваліди 1 та 2 груп  у власності яких перебувають об’єкти житлової таабо нежитлової нерухомості, в тому числі їх частки.

Така пільга застосовується лише для одного об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості на одну особу, згаданої категорії.  

3.Учасники бойових дій та ветерани війни та особи на яких поширюється  дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

Пільги з податку, що сплачується з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, яка перебуває у власності фізичних осіб:

 

класифікація будівель та споруд

 

11        Будинки  житлові

11110.2  Будинки одноквартирні масової забудови

12   Будівлі нежитлові

127 Будівлі нежитлові  інші

100

 

 

100

 

 

 

 

100

 

 

Секретар сільської                        Н.І.Янчук

 

 

                           Додаток 3,2
                   до проекту рішення  51  сесії   Спичинецької  сільської  ради 7 скликання

                 29 червня2018 року  № 436

 

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих
відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового
кодексу України, із сплати земельного податку

Пільги  встановлюються  на  2019 рік  та  вводяться в дію з 1 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальна одиниця на яку поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

05

234

523480401

Спичинецька  сільська рада Погребищенського району Вінницької області

 

Група платників, категорія/цільове призначення
земельних ділянок

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання   за рік)

1

2

1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації, спеціалізовані санаторії України для реабілітації, лікування та оздоровлення хворих, військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні Сили України та Державна прикордонна служба України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів

100

 

 

                              Секретар сільської ради                         Н.І. Янчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення сесії Спичинецької   сільської ради «Про встановлення   ставок місцевих податків та пільг із сплати податків  на 2019 рік»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, та визначає правові і організаційні засади реалізації проекту рішення сесії Спичинецької  сільської ради «Про встановлення місцевих податків та пільг із сплати податків на  2019 рік»

Назва регуляторного органу:  Спичинецької  сільска рада.

Назва документа: проект рішення сесії Спичинецька сільської ради «Про встановлення   ставок місцевих податків та пільг із сплати податків  на 2019 рік»

Розробник аналізу регуляторного впливу: Спичинецька  сільськарада.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

      Відповідно до вимог Податкового кодексу України ставки місцевих податків і зборів  встановлюються за рішенням органу місцевого самоврядування.

Згідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів відносяться до виключної компетенції сесії ради.

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом прийняття вказаного рішення – це приведення ставок місцевих податків і зборів  у відповідність до вимог чинного законодавства України. Розв’язання даної проблеми за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинне законодавство чітко регламентує, що саме органи місцевого самоврядування встановлюють розмір ставок місцевих податків.

Впровадження даного регулювання є доцільним у зв’язку з тим, що інших альтернатив розв’язання проблеми не існує. Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко спрямованої мети – приведення ставок місцевих податків у відповідність до вимог Податкового кодексу України та залучення додаткових коштів до бюджету територіальної громади.

 

 2. Визначення цілей регулювання

Метою запропонованого регуляторного акту є:

- створення єдиного механізму справляння місцевих податків і зборів;

- збільшення надходжень до загального фонду сільського бюджету за рахунок перегляду ставок місцевих податків  та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток сільської територіальної громади;

- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням місцевих податків і зборів.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:

- неприйняття даного регуляторного акта (відмова від регулювання).

- встановлення ставок місцевих податків  рішенням сільської ради.

Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша альтернатива не є прийнятною, оскільки вона веде до відмови від поставлених цілей по збільшенню надходжень до місцевого бюджету та фінансування соціально-економічного розвитку громади. У разі не прийняття органом місцевого самоврядування рішення щодо встановлення місцевих податків і зборів, передбачених статтею 10 Податкового кодексу України, такі податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Податковим кодексом України за мінімальними ставками

Прийняття сільською радою запропонованого регуляторного акту дасть можливість вирішити визначені проблеми при дотриманні норм чинного законодавства України, в найбільш короткий термін, з найменшими витратами.

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

 

2

 

Не вирішення існуючої проблеми. Надходжень бюджету не вистачить для реалізації усіх запланованих програм

Альтернатива 2

4

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою; прийняття рішення відповідає вимогам чинного законодавства, приводить ставки по місцевим податкам і зборам у відповідність до вимог ПК України

 

Рейтинг

 

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

 

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

 

 

Не вибрана за причини недостатнього наповнення місцевого бюджету і, відповідно, реалізації  не всіх бюджетних програм

-         

 

Альтернатива 2

Ця альтернатива є найбільш привабливою за наступними причинами:

- забезпечує наповнення місцевого бюджету;

- дозволяє реалізувати бюджетні програми та соціальні проекти

Найбільшими зовнішніми ризиками є:

- зміна діючого законодавства

- зниження платоспроможності платників податків;

-  зменшення кількості суб’єктів господарювання;

- політична та економічна ситуація в країні.

Таким чином,для реалізації обрано альтернативу 2- встановлення економічно обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків, щоб суб’єкти господарювання могли сплачувати податки, а бюджет наповнювався.

 

5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Реалізація запропонованого регулювання здійснюється шляхом впровадження наступних заходів:

-                 затвердження розміру ставок місцевих податків на території Спичинецької сільської ради.

-                                         забезпечення направлення коштів, отриманих від сплати місцевих податків, для розвитку  соціальної сфери, впровадження сільських цільових програм.

-                                         прийняття місцевого нормативного документу, який в рамках чинного законодавства дає можливість удосконалити і зробити прозорим порядок та механізм визначення місцевих податків.

-                                         невідкладне оприлюднення нового регулювання в засобах масової інформації та/або на офіційному сайті органу місцевого самоврядування з метою громадського обговорення проекту регуляторного акту, та надання зауважень та пропозицій від громадськості.

-                                         забезпечення прозорості і вільного доступу до інформації щодо визначення розміру місцевих податків і зборів.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.

За результатами прийняття зазначеного рішення має бути досягнуто цілей, передбачених у розділі 2 цього Аналізу.

 

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

- забезпечення наповнення сільського бюджету та фінансування соціальних програм територіальної громади

Витрати, пов’язані з розробкою та впровадженням регуляторного акта

Суб'єкти господарювання

- встановлення чіткої процедури визначення ставок місцевих податків;

- передбачуваність дій влади.

Витрати пов'язані із сплатою податку до бюджету

Громада

- додаткові надходження до бюджету, які спрямовуються на розвиток територіальної громади.

Витрати пов'язані із сплатою місцевих  податків до бюджету

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

Відповідно до вимог Податкового кодексу України строк дії даного рішення 1 рік.

 

8. Визначення показників результативності регуляторного акту.

Показниками результативності регуляторного акта є :

1. Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта.

2. Кількість об’єктів – платників місцевих податків та зборів, на яких поширюється дія запропонованого акта.

4. Рівень поінформованості платників місцевих податків та зборів.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватись за допомогою аналізу надходжень до сільського бюджету місцевих податків.

Оцінка ефективності запропонованого регуляторного акту буде здійснена за підсумками проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                   Н.І.Янчук